We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

27 Juli 2013 | Nederland, Almelo

Hoewel het weer niets te wensen over laat in Nederland, kan ik zelf niet wachten tot vertrek. De weersvoorspellingen in zuid-Noorwegen zijn niet zo zonnig als bij ons: 18 - 20 graden en op veel plaatsen kans op regen maar als ik heel eerlijk ben, kan ik hier ook naar uit kijken. De conclusie van de afgelopen paar dagen was dat alles boven de 25 graden te veel is :)
Het eerste gedeelte van de reis zal morgen beginnen. Vanuit Almelo vertrekken wij een uur eerder dan dat de groep uit Emmen vertrekt. We hergroeperen daarna op een Raststätte en reizen de eerste dag verder tot voorbij de bottleneck genaamd de Elbe-tunnel. Waarschijnlijk stoppen we net als twee jaar geleden op een camping bij de Bistensee.
Het inpakken is gelukkig bijna klaar. Ik zal mijn fototoestel en laptop maar eens aan de lading doen, en daarna de laatste dingetjes bij elkaar grabbelen. Ik kan denk ik voor de groep spreken als ik zeg dat het wachten lang genoeg heeft geduurd en het vertrek ook geen dag later uitgesteld kan worden!

P.S. Is het jullie al opgevallen dat er geen advertenties e.d. meer zijn op mijn reisverslag? :) Ben geüpgraded naar VIP dus meer ruimte voor foto's, geen advertenties en de foto's in een slideshow onder aan het verslag. Zoals ze het in het Noorwegen zouden zeggen: Jeg elsker det!

• 27 Juli 2013 - 13:12

Marjon:

Joehoe! Ik heb er zin in. Norway, here we come!!!

• 27 Juli 2013 - 21:32

Riet Van Oosten:

Hey lieve allemaal,
    Zie net (21.30 uur) de mail (ben veel te druk met de insektenwereld, haha!).
    Een hele fijne vakantie gewenst namens ons allen hier en ik volg jullie natuurlijk elke dag : )
    Kan nu al blij worden van het dagelijkse verslag en de foto's!

• 28 Juli 2013 - 22:04

Harry Uit Het Broek:

HEEL veel plezier en een HELE fijne vakantie.

Groet"n oet Weersel.

Wij gaan in 2014 naar de ........ Noordkaap.

• 31 Juli 2013 - 16:21

Marjon:

Mooi Harry, zijn we 2 jaar geleden geweest!
    Prachtig. Kom voor tips etc maar bij Piet of mij langs :-)
    Groetjes

• 31 Juli 2013 - 16:21

Marjon:

Mooi Harry, zijn we 2 jaar geleden geweest!
    Prachtig. Kom voor tips etc maar bij Piet of mij langs :-)
    Groetjes