Huul'n met de pet op - Reisverslag uit Elverum, Noorwegen van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu Huul'n met de pet op - Reisverslag uit Elverum, Noorwegen van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

Huul'n met de pet op

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

20 Augustus 2013 | Noorwegen, Elverum

Ik heb zo ontzettend geen zin om weer terug te gaan naar Nederland. Het wordt werkelijk met lood in de schoenen als ik overmorgen op de boot richting Denemarken stap.
Vandaag was de laatste rustdag en we hebben er van genoten, zover dat kan met het vertrek in zicht. De zon scheen prachtig en ik heb zowaar een kleurtje gekregen.
Het plan was om nog even de Vikingskipet in Hamar te bekijken maar door een hoeveelheid van redenen (we namen hele mooie achteraf-weggetjes, ik had honger en moest even wat eten halen in Hamar), kwamen we vijf minuten na sluitingstijd aan bij het Vikingskipet. Wie had dan ook kunnen bedenken dat zoiets sluit om 15:00?
Enfin, we houden zo dus nog een paar dingen over op het lijstje van 'dingen die we moeten gaan doen in Noorwegen'. Morgen vertrekken we uit Elverum richting Larvik. Overmorgen gaat de boot alweer rond 07:30 en over drie dagen ben ik alweer terug in Almelo. Het is werkelijk huul'n met de pet op! :(