Toevoeging en vandaag. Koud hier! - Reisverslag uit Korgen, Noorwegen van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu Toevoeging en vandaag. Koud hier! - Reisverslag uit Korgen, Noorwegen van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

Toevoeging en vandaag. Koud hier!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

12 Augustus 2011 | Noorwegen, Korgen

Toevoeging op de blog van gisteren: 
1. Oom Albert probeerde tijdens het eten van wat noga ook thee te drinken. Het gevolg was dat ie moest niezen/kuchen en daarna werd ie wat emotioneel. Conclusie: mannen kunnen echt geen twee dingen tegelijk. 
2. Tijdens het schrijven van de blog gister, zat ik in een kantine waar voetbal gekeken werd. Na 20 minuten schrok ik me werkelijk kapot van het gejuich van de die-hard supporters. Daarna zette ik maar snel mijn muziek wat harder.

Vandaag hadden we een reis van ruim 460 km voor de boeg. We vertrokken dan ook rond half 11. Dit bleek een beetje vroeg te zijn voor oom Albert aangezien hij voorrang gaf waar dat niet hoefde en bijna een afslag miste, later op de dag dacht tante Ali dat een camping een parkeerplaats was. Enfin, het zijn dan ook lange dagen. We hadden natuurlijk wel een paar pauzes, waarin papa en oom Albert onder andere op zoek gingen naar elanden en Pim na een enorme bochterige weg wat misselijk was geworden. Het uitzicht was vrijwel de hele route prachtig. Ik kon wel proberen foto's te maken maar dit is gewoon iets wat je zelf moet zien :)
We zijn we hier uiteindelijk rond half 7 op deze self-service camping aangekomen. Er is geen receptie, geen aanmeld-iets, het enige wat je moet doen is aangeven of je elektriciteit nodig bent of niet en het geld dat je daarmee volgens de prijslijst kwijt bent in een enveloppe doen en die enveloppe in een brievenbus deponeren. Er wordt geschreven dat er gecontroleerd wordt. Enfin, daar gaan we dan maar vanuit. We hebben alles mooi op z'n plek gezet, vlak naast een rivier die zo mooi is dat ie erg doet denken aan een documentaire. Rond zevenen was het koffietijd (warme chocolademelk voor mij) en dat kon heel goed op de picknicktafel vlakbij ons plekje. De zon kwam er zelfs nog even door en wat later kregen we ook nog gezelschap van drie geitjes aan de andere kant van de rivier. Na een kwartier zitten had ik het toch wel gezien en ging ik terug naar de warme caravan. Het is nu elf graden buiten dus ik ga er ook echt niet meer uit totdat we morgen weer vertrekken richting Narvik. Welterusten!

  • 12 Augustus 2011 - 06:47

    Riet:

    Zou graag met jullie meereizen,
    als ik dit lees wil ik weer op vakantie!

  • 13 Augustus 2011 - 08:11

    Hetliefstenichtje:

    Ten eerste: leuk verhaal weer!
    Ten tweeede: het is electriciteit nodig hebt en niet bent!!!
    Ten derde: ik ga je zo wat whatsappen :D

  • 13 Augustus 2011 - 08:36

    Riet:

    Het liefste nichtje is dus Judith :)

  • 14 Augustus 2011 - 09:13

    Hetliefstenichtje:

    Jup!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Dit is het digitale verslag van al mijn reizen. Langzaam maar zeker worden het er meer en meer. De laatste grote reis was die uit het jaar 2011 toen ik met vijf anderen naar de Noordkaap reisde en waar we in totaal 7000km hebben gereden. Waar ik in de toekomst ook heen ga, ik zal proberen om zoveel mogelijk mijn ervaringen te delen via de verslagen!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 74360

Voorgaande reizen:

10 September 2022 - 30 September 2022

Een rondje Noorwegen

04 September 2020 - 02 Oktober 2020

Zweden

02 September 2018 - 20 September 2018

Oostenrijk 2018

02 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Terug naar Noorwegen

09 Juli 2016 - 04 Augustus 2016

Het land van whisky, kastelen en meren: Schotland

01 Juli 2014 - 24 Juli 2014

On the road again

29 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

Noorwegen, editie 2013

05 Augustus 2011 - 02 September 2011

Nordkapp 2011

25 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Noorwegen, freaking awesome!

18 Juli 2007 - 17 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: