Nog welgeteld 163 dagen... - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu Nog welgeteld 163 dagen... - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

Nog welgeteld 163 dagen...

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

16 Februari 2013 | Nederland, Almelo

Het eerste reisverslag voor de reis naar Noorwegen deze zomer. Aangezien het daadwerkelijke reizen pas in de zomer zal plaatsvinden, zal er in dit verslag niet veel te lezen zijn over hoe mooi en geweldig we het hebben. Sterker nog, het gaat vooral over het druilerige weer waar we nu last van hebben in Nederland en hoe je dan al snel vooruit wil gaan kijken op mooiere dingen. Even snel bekeken, het is nog 163 dagen tot vertrek. Dat mag dan nog wel een eind weg zijn, de zin om de koffers al in te pakken is al immens. Zoals zo vaak het geval op een regenachtige dag, droom je al snel over mooiere en zonnigere plekken. Nou staat zuid-Noorwegen niet per sé bekend om de zon, en dan vooral Bergen niet, mooi is het er daarentegen absoluut.
De kriebels zijn dus alweer vol aanwezig en de plannen zijn allang gemaakt. Het reisgezelschap is gevormd; dit jaar gaan niet alleen oom Albert en tante Ali met ons vieren mee, maar ook ons (achter)nichtje Jacqueline heeft besloten om zich aan te sluiten bij ons groepje reisgekken. Pret en lol gegarandeerd dus :-)
Bestemmingen en dingen die we hoe dan ook willen zien/doen zijn ook al gekozen. Zo wil iedereen, behalve tante Ali die last heeft van hoogtevrees, de Preikestolen beklimmen; wil ik heel graag naar het museum en huis van Edward Grieg (was een tip van mevr. de Jong), en gaan we hoe dan ook weer naar de camping in Bøflaten.
Dit zegt jou, de lezer, natuurlijk nog geen snars maar zodra we weer op weg zijn en dingen beleven, zal je via mijn reisverslagen en foto's zien wat wij zien en lezen wat we allemaal meemaken. Ik heb er nu al zin in!

  • 16 Februari 2013 - 17:43

    Jacquelinej:

    Pret en lol idd verzekerd maar dat komt door het gehele gezelschap en maken we met elkaar!!! Ik heb er nu al onmeunig veel zin aan!!! Komt allemaal helemaal goed en we houden ons nu nog maar even vast aan de folders, boeken en foto's en de donders leuke voorpret!!!

  • 16 Februari 2013 - 17:47

    Riet:

    Loesjeh, superleuk!
    Lees met veel plezier jouw verslag(en). Schrijf ze!!!

  • 16 Februari 2013 - 19:09

    Marjon:

    Hoera, ik mag ook mee! Heb er nu al zin in en moet nog wel even wachten... Zucht. Maar goed, we hebben wat om naar uit te kijken :-))

  • 17 Februari 2013 - 11:44

    Ali:

    Ik ben die tante Ali die ook weer mee gaat.als de vakantie net zo leuk wordt als de voorpret dan lukt het helemaal.heb er ook veel zin in.ps;dat nichtje is niet echt klein hoor,groetjes

  • 17 Februari 2013 - 11:53

    Piet:

    Ik wil ook mee! Grote vissen vangen en dan lekker op de bbc of rookoven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Dit is het digitale verslag van al mijn reizen. Langzaam maar zeker worden het er meer en meer. De laatste grote reis was die uit het jaar 2011 toen ik met vijf anderen naar de Noordkaap reisde en waar we in totaal 7000km hebben gereden. Waar ik in de toekomst ook heen ga, ik zal proberen om zoveel mogelijk mijn ervaringen te delen via de verslagen!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 74251

Voorgaande reizen:

10 September 2022 - 30 September 2022

Een rondje Noorwegen

04 September 2020 - 02 Oktober 2020

Zweden

02 September 2018 - 20 September 2018

Oostenrijk 2018

02 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Terug naar Noorwegen

09 Juli 2016 - 04 Augustus 2016

Het land van whisky, kastelen en meren: Schotland

01 Juli 2014 - 24 Juli 2014

On the road again

29 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

Noorwegen, editie 2013

05 Augustus 2011 - 02 September 2011

Nordkapp 2011

25 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Noorwegen, freaking awesome!

18 Juli 2007 - 17 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: