Atlantische oceaan en Skye-high! - Reisverslag uit Portree, Verenigd Koninkrijk van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu Atlantische oceaan en Skye-high! - Reisverslag uit Portree, Verenigd Koninkrijk van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

Atlantische oceaan en Skye-high!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

20 Juli 2016 | Verenigd Koninkrijk, Portree

Vandaag is onze laatste dag op Skye en we gaan het noordelijke deel verkennen. Het is een prachtige tocht langs de kust en de nodige parkeerplekken nodigden uit om blikken te werpen op de kustlijn en de zee met eilanden. Werkelijk schitterend! En overal waar je kwam waren Japanners die uit de bussen rolden. Met de selfie-stick, de IPhone's, de Samsung's, de Nokia's en de Canon's om je heen weet je zeker dat daar in het verre oosten ook deze kust nog lang te bewonderen zal zijn ;-)
Pap zag met de verrekijker nog een zee-otter in het water! Dat was een heel bijzonder iets. Na nog een waterval, prachtige baaien en kusten reden we even een weggetje in waar je volgens Lonneke en Maikel een prachtig uitzicht had. Helaas voor ons hadden de wolken een ander plan en zakten ze mooi over de bergen. Daar ging ons vergezicht....
Maar niet langer getreurd en weer via de kustweg naar het uiterste noorden gereden waar we de Atlantische oceaan zagen. Beautiful zouden de Engelsen zeggen. Ach en de andere gemiste uitzichten in de bergen: we komen gewoon nog een keertje terug naar dit wonderschone eiland Skye!
Morgen vertrekken we naar het vasteland van Schotland en gaan we verder naar het noorden. Maar eens kijken welke avonturen we daar weer gaan beleven! Tot morgen.

• 21 Juli 2016 - 12:10

Riet:

Goede reis!
    Ben heel benieuwd naar de foto's!