Ladies and gentlemen, we've got YouTube - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu Ladies and gentlemen, we've got YouTube - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

Ladies and gentlemen, we've got YouTube

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

12 Juli 2011 | Nederland, Almelo

Goed, Youtube dus. Laat ik dit even uitleggen. Ik was gisteravond (eerder nacht) met Mariane aan het Skypen en een van de dingen waar we het over hadden was deze website en mijn blogs. Dan opeens de vraag waarom ik geen video's ga maken om nog wat meer van het land te kunnen laten zien. Antwoord: omdat ik er nog nooit over na had gedacht. Drie uur en heel wat frustraties over niet werkende wachtwoorden en accounts later bestond ie dan, mijn youtube-account: lemonandoliveoil (lemon and olive oil, omdat mijn naam 'vanilleshampoo' al bezet was grrr). Dus zodra we weg zijn en er ook daadwerkelijk dingen gebeurd zijn om te laten zien, kan je dat zelf ook zien in je luie stoel in de woonkamer :) Voor de rest is dit weer een aftel-blog.... nog 24 dagen!

Edit: het kostte teveel moeite, tijd en geld om filmpje te maken, veranderen en te uploaden :) Gelukkig zijn de foto's ook meer dan voldoende!

• 04 Augustus 2011 - 14:27

Marjon:

Hoi Bloem, ik vind het super dat we met ons vieren en ook nog eens met ons zessen deze reis gaan maken. Wordt volgens mij helemaal een onvergetelijke trip!