Stau, stau, stau - Reisverslag uit Gyhum, Duitsland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu Stau, stau, stau - Reisverslag uit Gyhum, Duitsland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

Stau, stau, stau

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

02 September 2018 | Duitsland, Gyhum

Vandaag zijn Stefan en ik vertrokken richting de bergen. Jaja, we gaan in september - samen met de grijze brigade - en ditmaal brengt de reis ons richting de Alpen. Gisteren hebben we de Passat bij pap en mam volgeladen; Stefan beweert nog steeds dat we belachelijk veel mee nemen maar ook hij ziet in dat het handig is om niet constant dingen te moeten kopen omdat we die zijn vergeten mee te nemen (zoals vorig jaar, toen we borden, bestek, roerdingen, etc.).
Vanochtend zijn we later opgestaan dan de bedoeling was maar ik had gewoon ‘nog heel even’ nodig. Rond kwart voor tien vertrokken we dan ook. Het idee was dat, omdat het zondag was, we een voorspoedige reis zouden hebben en ik dit reisverslag zou typen terwijl we in Feldkirch stonden. Nou, niet dus. Het was een stau, al stau, met gekken die snel nog invoegden en het tempo remmen-versnellen-remmen-versnellen-remmen etc maakten. De regen begon rond Mannheim naar beneden te komen. De bestemming wordt dus Alb-camping Westerheim. Hopelijk is het er droog als we de tent op gaan zetten.

Groetjes van duo Baderijn,

Marloes

  • 02 September 2018 - 17:15

    Carin:

    Ha Marloes en Stefan,
    nou nou.... terwijl ik me klaar maak voor weer een druk jaar... gaan jullie lekker op pad, geniet ervan het is jullie zeer gegund.
    Wat heerlijk om weer mee te kunnen lezen, ja die Duitsers en hun wegen... dat is wat, maar af en toe hebben die onderhoud nodig. Ik hoop met jullie dat jullie de tent in een zonnetje konden opzetten. In het oosten is het net even iets buiiger dan bij ons in het westen, dus ik hoop dat jullie het ook de komende dagen droog houden.
    Heel veel plezier en ik ga jullie volgen hoor, leuk!
    Groet en geniet!
    Carin

  • 02 September 2018 - 19:40

    Riet:

    Hey Marloes en Stefan,
    Fijne vakantie en super dat we jullie weer mogen volgen! :-)

  • 03 September 2018 - 20:03

    Marjon:

    Hallooooo, ik stond helemaal niet op je mailinglijst, omdat ik anders mee ben op je vakantie :-). Maar ik heb me snel ingeschreven. En hoe leuk was het om in een “ton” te slapen vannacht, met lekkere bedden en een infrarood kacheltje terwijl buiten de miezerregen neer beneden kwam. Fijne vakantie terwijl wij weer zwoegen. Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Gyhum

Oostenrijk 2018

Op reis naar de Alpen!

Recente Reisverslagen:

12 September 2018

De reisdag

11 September 2018

De Mölltaler gletsjer

10 September 2018

De Raggaschlucht en de Gross Glockner-gletsjer

09 September 2018

De Ankogelbahn

08 September 2018

De verkenningstocht
Marloes

Dit is het digitale verslag van al mijn reizen. Langzaam maar zeker worden het er meer en meer. De laatste grote reis was die uit het jaar 2011 toen ik met vijf anderen naar de Noordkaap reisde en waar we in totaal 7000km hebben gereden. Waar ik in de toekomst ook heen ga, ik zal proberen om zoveel mogelijk mijn ervaringen te delen via de verslagen!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 74390

Voorgaande reizen:

10 September 2022 - 30 September 2022

Een rondje Noorwegen

04 September 2020 - 02 Oktober 2020

Zweden

02 September 2018 - 20 September 2018

Oostenrijk 2018

02 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Terug naar Noorwegen

09 Juli 2016 - 04 Augustus 2016

Het land van whisky, kastelen en meren: Schotland

01 Juli 2014 - 24 Juli 2014

On the road again

29 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

Noorwegen, editie 2013

05 Augustus 2011 - 02 September 2011

Nordkapp 2011

25 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Noorwegen, freaking awesome!

18 Juli 2007 - 17 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: