Stau, stau, stau - Reisverslag uit Gyhum, Duitsland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu Stau, stau, stau - Reisverslag uit Gyhum, Duitsland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

Stau, stau, stau

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

02 September 2018 | Duitsland, Gyhum

Vandaag zijn Stefan en ik vertrokken richting de bergen. Jaja, we gaan in september - samen met de grijze brigade - en ditmaal brengt de reis ons richting de Alpen. Gisteren hebben we de Passat bij pap en mam volgeladen; Stefan beweert nog steeds dat we belachelijk veel mee nemen maar ook hij ziet in dat het handig is om niet constant dingen te moeten kopen omdat we die zijn vergeten mee te nemen (zoals vorig jaar, toen we borden, bestek, roerdingen, etc.).
Vanochtend zijn we later opgestaan dan de bedoeling was maar ik had gewoon ‘nog heel even’ nodig. Rond kwart voor tien vertrokken we dan ook. Het idee was dat, omdat het zondag was, we een voorspoedige reis zouden hebben en ik dit reisverslag zou typen terwijl we in Feldkirch stonden. Nou, niet dus. Het was een stau, al stau, met gekken die snel nog invoegden en het tempo remmen-versnellen-remmen-versnellen-remmen etc maakten. De regen begon rond Mannheim naar beneden te komen. De bestemming wordt dus Alb-camping Westerheim. Hopelijk is het er droog als we de tent op gaan zetten.

Groetjes van duo Baderijn,

Marloes

• 02 September 2018 - 17:15

Carin:

Ha Marloes en Stefan,
    nou nou.... terwijl ik me klaar maak voor weer een druk jaar... gaan jullie lekker op pad, geniet ervan het is jullie zeer gegund.
    Wat heerlijk om weer mee te kunnen lezen, ja die Duitsers en hun wegen... dat is wat, maar af en toe hebben die onderhoud nodig. Ik hoop met jullie dat jullie de tent in een zonnetje konden opzetten. In het oosten is het net even iets buiiger dan bij ons in het westen, dus ik hoop dat jullie het ook de komende dagen droog houden.
    Heel veel plezier en ik ga jullie volgen hoor, leuk!
    Groet en geniet!
    Carin

• 02 September 2018 - 19:40

Riet:

Hey Marloes en Stefan,
    Fijne vakantie en super dat we jullie weer mogen volgen! :-)

• 03 September 2018 - 20:03

Marjon:

Hallooooo, ik stond helemaal niet op je mailinglijst, omdat ik anders mee ben op je vakantie :-). Maar ik heb me snel ingeschreven. En hoe leuk was het om in een “ton” te slapen vannacht, met lekkere bedden en een infrarood kacheltje terwijl buiten de miezerregen neer beneden kwam. Fijne vakantie terwijl wij weer zwoegen. Dikke kus