Voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu Voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen treffen

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 Juli 2016 | Nederland, Almelo

WaarBenJij.nu lag eruit. Tenminste, op het moment van schrijven. Noodgedwongen heb ik dit verslag dus alvast in Word gemaakt en zal het later wel op de website uploaden.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het op het moment toch nog niet uitmaakt of de website het doet of niet, maar zaterdag moet alles up and running zijn want dan is het al zover: de grote tocht over het Kanaal!
Voor degenen die het nog niet weten, een klein beetje context: vorig jaar in Zwitserland begonnen de echte reiskriebels te komen bij iedereen. Noorwegen werd weer genoemd, maar Schotland werd uiteindelijk besloten. Ditmaal gaan we op pad met de camper en twee caravans. Pim gaat ook mee op reis dus in totaal zijn we met zijn zevenen!
De boot naar Harwich werd al vroeg geboekt. Reisgidsjes werden (met dank aan Riet) erg goedkoop gescored bij een tweedehandswinkel; Jacqueline heeft zo'n beetje de hele reis al uitgestippeld (met campings en al!). Pap heeft zijn super-de-luxe Garmin-horloge gekocht dat zelfs de route naar de auto terug kan vinden als we verdwaald zijn bij het wandelen. Kortgezegd, we hoeven voor niets, behalve het weer, te vrezen :-)
En Noorwegen? Dat is al vastgesteld als bestemming van volgend jaar. Jacq wil naar de Noordkaap...

Groeten vanuit Twente en veel plezier met het lezen van mijn verslagen in de komende maand! Ik update pas weer op de dag van vertrek ;-)

Marloes

  • 05 Juli 2016 - 12:01

    Albert:

    Het kriebelen is al een poosje begonnen. Alles is op en aan de camper klaar, laat de zaterdag maar komen

  • 05 Juli 2016 - 19:02

    Marjon:

    Whoehoe. Vandaag voor het laatst gewerkt! Vakantie!!

  • 05 Juli 2016 - 19:15

    Riet:

    O zo leuk om jullie reis en belevenissen mee te kunnen maken (en Schotland is voor mij natuurlijk helemaal mooi) :-)
    Hele fijne vakantie voor jullie allemaal!
    Geweldig, Pim er ook bij!

  • 06 Juli 2016 - 22:32

    Jacqueline:

    Jeuhhh, we gaan weer leuke dingen beleven. Volgend jaar inderdaad naar Noorwegen, maar eerst dit jaar naar Schotland. Laat zaterdag maar komen, ik heb er zin in!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Dit is het digitale verslag van al mijn reizen. Langzaam maar zeker worden het er meer en meer. De laatste grote reis was die uit het jaar 2011 toen ik met vijf anderen naar de Noordkaap reisde en waar we in totaal 7000km hebben gereden. Waar ik in de toekomst ook heen ga, ik zal proberen om zoveel mogelijk mijn ervaringen te delen via de verslagen!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 74372

Voorgaande reizen:

10 September 2022 - 30 September 2022

Een rondje Noorwegen

04 September 2020 - 02 Oktober 2020

Zweden

02 September 2018 - 20 September 2018

Oostenrijk 2018

02 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Terug naar Noorwegen

09 Juli 2016 - 04 Augustus 2016

Het land van whisky, kastelen en meren: Schotland

01 Juli 2014 - 24 Juli 2014

On the road again

29 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

Noorwegen, editie 2013

05 Augustus 2011 - 02 September 2011

Nordkapp 2011

25 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Noorwegen, freaking awesome!

18 Juli 2007 - 17 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: