Dag 4 en 5: de grens over naar Alba - Reisverslag uit Roslin, Verenigd Koninkrijk van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu Dag 4 en 5: de grens over naar Alba - Reisverslag uit Roslin, Verenigd Koninkrijk van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

Dag 4 en 5: de grens over naar Alba

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

13 Juli 2016 | Verenigd Koninkrijk, Roslin

Hallo iedereen,
Vandaag een blog over twee dagen. We pikken onze reis op vanaf het moment dat we weggingen uit Waren Mill. De reis voerde ons langs de kust. Aangezien het wegdek wel wat te wensen overliet, was het maar goed dat de omgeving wel mooi was!
Uiteindelijk kwamen we bij de grens van Engeland naar Schotland, oftewel Alba. Net op het moment dat we foto's wilden maken bij het bordje en de vlaggen, kwam er een buslading met Japanners aan. Even vijf minuten selfies maken en weer verder! We namen iets langer de tijd dan dat maar na tien minuten was het wel klaar.
Na een leuke route langs de kust, kwamen we dan toch in de buurt van Edinburgh; op Glasgow na de grootste stad van Schotland. Het was rond 16:00 en er was een ongeluk op de snelweg dus we kwamen door de daaropvolgende file ook niet eerder dan 16:30 op de camping. We staan nu in een dorpje genaamd Roslin, wellicht bekend onder de mensen die De Da Vinci Code hebben gelezen. De douches hier zijn heerlijk. De omgeving is prachtig

• 13 Juli 2016 - 21:39

Riet:

Dit verslag met datum 01-01-1970 ........., ook de brll niet op, haha!
    Ja Roslin!
    Rosslyn Chapel gaat toch wel op de foto?