We're back! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu We're back! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

We're back!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

21 Augustus 2009 | Nederland, Almelo

Goed, er was gisteren geen internet op de boot dus ik kon ook niet updaten. Was ook niet echt nodig moet ik bekennen want we hadden gewoon de hele tijd gereden tot aan Kristiansand, daarna gingen we wachten tot de boot er was, inschepen en vertrekken maar. We zaten op de boot toen we een belletje kregen van Oom Marco die zei dat het wel heel sllecht weer was in Nederland en dat het onze kant op ging. Gelukkig waren we al van de boot af en op de camping toen dat slechte weer er ook echt was. Na een onrustige nacht gingen we vanochtend om 8 uur weer verder en na een héél, héél lange autorit van 13 uur in totaal zijn we dan aangekomen in Almelo. Onderweg ernaartoe waren we pap al wat aan het jennen over de verrassing die thuis op hem stond te wachten. We draaiden dan ook onze weg op en wat zagen we daar? Een Audi, een Volvo en een Ford busje hadden de weg verderop geblokkeerd en schenen met grote lichten naar ons. Wie anders dan onze Emmenaren + Oom Marco en Tante Wilma konden dit zijn. De buurtjes waren ook op de oprit en iedereen was heel blij en vrolijk want ta-daa: het huis was versierd! Er hingen vlaggetjes met "Abraham, 50 jaar", er waren twee spandoeken met daarop: "Je bent nu een hele..., Piet" en de andere ben ik vergeten maar was ook grappig (ook al had ie een spelfout:-)). Maar het pronkstuk was toch wel een pop verkleed als houthakker en houtblokken eromheen. Pap is daar nog even mee op de foto gegaan (zie foto album) en toen kwam De Taart met 50 kaarsjes (nog bedankt ;)). Pap blies ze samen met de buurjongens uit en, nadat de caravan achterthuis was gezet, gingen we allemaal gebak eten. :D Het was allemaal donders gezellig en veelste snel kwam er een einde aan. Enfin, we zijn allemaal veilig thuisgekomen en volgend jaar is het mama's beurt om eens goed verrast te worden! :D
Dit was mijn reis naar Noorwegen. Ik hoop dat jullie er allemaal net zo van genoten hebben als ik. Tot de volgende keer. Groetjes, Marloes!

  • 05 September 2009 - 21:32

    Mennie:

    Hoi allemaal,

    Jammer dat ik het verslag nu pas heb kunnen uitlezen,maar heb er net zo van genoten als de anderen denk ik.Zie al naar volgend jaar uit.

    Heel veel groetjes en een dikke knuffel van deze kant.
    Hopelijk zijn jullie goed door de verkoudheid heen gekomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

Noorwegen, freaking awesome!

Dit is mijn blogboek over de reis in Noorwegen! :)

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2009

We're back!

19 Augustus 2009

They call me Superman!

19 Augustus 2009

PAPA IS 50!

18 Augustus 2009

Kristiansand

17 Augustus 2009

We're on the peninsula!
Marloes

Dit is het digitale verslag van al mijn reizen. Langzaam maar zeker worden het er meer en meer. De laatste grote reis was die uit het jaar 2011 toen ik met vijf anderen naar de Noordkaap reisde en waar we in totaal 7000km hebben gereden. Waar ik in de toekomst ook heen ga, ik zal proberen om zoveel mogelijk mijn ervaringen te delen via de verslagen!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 74019

Voorgaande reizen:

10 September 2022 - 30 September 2022

Een rondje Noorwegen

04 September 2020 - 02 Oktober 2020

Zweden

02 September 2018 - 20 September 2018

Oostenrijk 2018

02 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Terug naar Noorwegen

09 Juli 2016 - 04 Augustus 2016

Het land van whisky, kastelen en meren: Schotland

01 Juli 2014 - 24 Juli 2014

On the road again

29 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

Noorwegen, editie 2013

05 Augustus 2011 - 02 September 2011

Nordkapp 2011

25 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Noorwegen, freaking awesome!

18 Juli 2007 - 17 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: