We're on the peninsula! - Reisverslag uit Lyngdal, Noorwegen van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu We're on the peninsula! - Reisverslag uit Lyngdal, Noorwegen van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

We're on the peninsula!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

17 Augustus 2009 | Noorwegen, Lyngdal

We hebben vanochtend weer heerlijk uitgeslapen en werden dus rond half 12 wakker. Hadden daarna een lekker ontbijtje gehad (croissantjes en ping-broodjes) en deden daarna weer niets :). We zitten nu in de laatste paar dagen van de vakantie :( en dus is het tempo ook heel wat lager. We zijn nog wel eventjes weg geweest. Naar het schiereiland van de fjord om precies te zijn. Het was daar ook heel mooi en we zagen aan de overkant onze caravan staan. Toen we terugkwamen zagen we de enorme boot die aan was gekomen voordat wij weggingen, net afmeren en omdraaien. Die hebben we nog helemaal uitgekeken terwijl we lekker pannen(?)koeken bakten op de scuttlebraai (geen idee hoe je het schrijft :P).
Nu zit ik dit te updaten in plaats van de anderen in te maken met Jokeren maar dat komt omdat we anders pas rond 1 uur in bed zouden liggen wat niet zo heel handig zou zijn aangezien we er morgen vroeg uit moeten. We gaan namelijk naar Kristiansand! :D Souvenirtjes kopen, de vismarkt (yegh) bekijken, de haven zien en (hopelijk) nog wat winkelen!
Ik stop nu :) daaag! x
P.s. Ik neem aan dat dat een "ja" is, oom Albert? :P