Silence is golden. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu Silence is golden. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

Silence is golden.

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 Augustus 2009 | Noorwegen, Oslo

Ja mensen, we leven allemaal nog. :P Het was alleen 'n aomd reg'n (volgens mam) en ging ik dus niet naar de receptie om even te updaten en de dag erna was ik te lui om ook maar iets te doen (A). Dit zijn mijn excuusjes
Goed, eergisteren zijn we weer een dagtocht gaan maken door de bergen en ik ga ophouden met zeggen hoe mooi de bergen/watervallen/meren waren. Als ik dus schrijf "dagtocht" moet je dat er maar meteen bij denken, tenzij ik iets anders er bij heb gezet. :)
Gisteren hebben we een dag thuis gehad. Pap en pim huurden een roeibootje en gingen het meer op om te vissen, wat mislukte dus nog steeds geen vis in het rookoventje! :( Mam en ik gingen héérlijk zonnen en vandaag was het niet anders :D We zijn naar een nationaal park gegaan en daar was het zó prachtig. De hoogste berg daar was 1300 meter en toen we daarboven waren en we hadden uitgestapt was het stil. Echt stil. Je hoorde niets, geen auto's, geen mensen en toen mama klaar was met foto's maken alleen nog het tuten van je oren. Letterlijk een oorverdovende stilte! :)
Pim ging die stilte verbreken toen ie met een paar Nederlanders ging praten over hun VW Tiquam (2.0 TDI) jaja, ik leer hier ook nog wat :P
Morgen gaan we weg, we weten nog niet waar we uiteindelijk gaan uitkomen maar het is in ieder geval richting Bergen (de stad met de meeste regen van Noorwegen dus dat beloofd wat). Vanavond gaan we, als het meer zich rustig houdt, met een kano nog een tochtje maken :) Ik hoop dat het zo glad als een spiegel blijft want ik hou wel van een avondtochtje :D
Ok, nou dit was de update. De foto's komen (hopelijk) later nog op mijn hyves terecht! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Noorwegen, freaking awesome!

Dit is mijn blogboek over de reis in Noorwegen! :)

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2009

We're back!

19 Augustus 2009

They call me Superman!

19 Augustus 2009

PAPA IS 50!

18 Augustus 2009

Kristiansand

17 Augustus 2009

We're on the peninsula!
Marloes

Dit is het digitale verslag van al mijn reizen. Langzaam maar zeker worden het er meer en meer. De laatste grote reis was die uit het jaar 2011 toen ik met vijf anderen naar de Noordkaap reisde en waar we in totaal 7000km hebben gereden. Waar ik in de toekomst ook heen ga, ik zal proberen om zoveel mogelijk mijn ervaringen te delen via de verslagen!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 74005

Voorgaande reizen:

10 September 2022 - 30 September 2022

Een rondje Noorwegen

04 September 2020 - 02 Oktober 2020

Zweden

02 September 2018 - 20 September 2018

Oostenrijk 2018

02 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Terug naar Noorwegen

09 Juli 2016 - 04 Augustus 2016

Het land van whisky, kastelen en meren: Schotland

01 Juli 2014 - 24 Juli 2014

On the road again

29 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

Noorwegen, editie 2013

05 Augustus 2011 - 02 September 2011

Nordkapp 2011

25 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Noorwegen, freaking awesome!

18 Juli 2007 - 17 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: