Silence is golden. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu Silence is golden. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Marloes Battjes - WaarBenJij.nu

Silence is golden.

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 Augustus 2009 | Noorwegen, Oslo

Ja mensen, we leven allemaal nog. :P Het was alleen 'n aomd reg'n (volgens mam) en ging ik dus niet naar de receptie om even te updaten en de dag erna was ik te lui om ook maar iets te doen (A). Dit zijn mijn excuusjes
Goed, eergisteren zijn we weer een dagtocht gaan maken door de bergen en ik ga ophouden met zeggen hoe mooi de bergen/watervallen/meren waren. Als ik dus schrijf "dagtocht" moet je dat er maar meteen bij denken, tenzij ik iets anders er bij heb gezet. :)
Gisteren hebben we een dag thuis gehad. Pap en pim huurden een roeibootje en gingen het meer op om te vissen, wat mislukte dus nog steeds geen vis in het rookoventje! :( Mam en ik gingen héérlijk zonnen en vandaag was het niet anders :D We zijn naar een nationaal park gegaan en daar was het zó prachtig. De hoogste berg daar was 1300 meter en toen we daarboven waren en we hadden uitgestapt was het stil. Echt stil. Je hoorde niets, geen auto's, geen mensen en toen mama klaar was met foto's maken alleen nog het tuten van je oren. Letterlijk een oorverdovende stilte! :)
Pim ging die stilte verbreken toen ie met een paar Nederlanders ging praten over hun VW Tiquam (2.0 TDI) jaja, ik leer hier ook nog wat :P
Morgen gaan we weg, we weten nog niet waar we uiteindelijk gaan uitkomen maar het is in ieder geval richting Bergen (de stad met de meeste regen van Noorwegen dus dat beloofd wat). Vanavond gaan we, als het meer zich rustig houdt, met een kano nog een tochtje maken :) Ik hoop dat het zo glad als een spiegel blijft want ik hou wel van een avondtochtje :D
Ok, nou dit was de update. De foto's komen (hopelijk) later nog op mijn hyves terecht! ;)